مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:252023-09-29سياسي

گلایه دوباره امام جمعه هرمز از وضعیت آمبولانس دریایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه هرمز با اشاره به خرابی و نبود آمبولانس در جزیره هرمز اظهار کرد: مشکلات درمانی زخم کهنه ای بر پیکره مردم این جزیره است و مسؤولان در این مدت به جای عملی کردن وعده هایشان حاضر نیستند از مردم عذرخواهی کنند.

خطیب جمعه هرمز تصریح کرد: 7 هزار نفر هرمزی در آب های خلیج فارس زندگی می کنند اما یک آمبولانس دریایی مناسب برای انتقال بیمار وجود ندارد پس مسئولان استان هرمزگان چه می کنند و تا چه زمان می خواهند وعده درست شدن شرایط را بدهند؟ رستاخیز گفت: آمبولانس دریایی کنونی هرمز آمبولانس استانداردی نیست و مشکل تجهیزات اولیه نظیر دستگاه احیا، مونیتورینگ وغیره دارد و مدت ها است مسؤولان وعده ساخت آمبولانس دریایی را می دهند اما خبری از آن نیست.

امام جمعه هرمز بااشاره میلاد باسعادت خاتم انبیا محمد مصطفی (ع) و هفته وحدت گفت: خداوند متعال در قرآن کریم پیامبر گرامی اسلام را به عنوان الگو و معیار انسانیت قرار داده است و روز قیامت معیار انسانیت پیامبر گرامی اسلام است.

خطیب جمعه هرمز افزود: امام صادق علیه السلام در زمان امامتش در میدان مبارزه با همه جریانات فکری مبارزه کرد تا عقاید باطل را از بین ببرد و عقاید ناب اسلامی را در جهان نهادینه کند و یک جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه دوباره امام جمعه هرمز از وضعیت آمبولانس دریایی

گلایه دوباره امام جمعه هرمز از وضعیت آمبولانس دریایی