مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:052023-09-29ورزشي

عظیمی: اگر مشکلی پیش نیاید شانس مدال داریم


اگر مشکلی برای بچه ها پیش نیاید شانس مدال داریم و می توانیم به کسب مدال برای ملی پوشان شطرنج در روز پایانی این دوئل سخت و سنگین امیدوار باشیم.

- سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: اگر مشکلی برای بچه ها پیش نیاید شانس مدال داریم و می توانیم به کسب مدال برای ملی پوشان شطرنج در روز پایانی این دوئل سخت و سنگین امیدوار باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، شهرام عظیمی درباره عملکرد تیمی نمایندگان ایران در رویارویی با شطرنجبازان بنگلادش گفت: در قرعه کشی به بنگلادش خوردیم و برای پیروزی خیلی به امید خدا کار سختی نداریم.

او افزود: هر روز صبح قرعه تیم های حاضر در رقابت تیم به تیم شطرنج بازی های آسیایی هانگژو به صورت روزانه مشخص و تا ساعت یازده به تیم ها اعلام می شود.

بنابراین حتی تا قبل از مسابقه نمی دانیم که رقیب بعدی چه تیمی است.

عظیمی درباره شرایط برگزاری این مسابقه و تعیین زمان برترین های رقابت تیم به تیم شطرنج بازی های آسیایی عنوان کرد: طبق جدول برنامه ریزی شده این رقابت 9 روز به طول می انجامد و تا هفتم اکتبر که روز پایانی است بازی های ما ادامه دارد.

سرپرست فدراسیون شطرنج تصریح کرد: اگر مشکلی برای بچه ها پیش نیاید شانس مدال داریم و می توانیم به کسب مدال برای ملی پوشان شطرنج در روز پایانی این دوئل سخت و سنگین امیدوار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عظیمی: اگر مشکلی پیش نیاید شانس مدال داریم

عظیمی: اگر مشکلی پیش نیاید شانس مدال داریم