مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:302023-09-30اجتماعي

طرح ایتالیا برای کاهش تصادفات دوچرخه سواران


مقامات شهر «میلان» در ایتالیا، اتوبوس ها و کامیون ها را مجبور به نصب حسگرهای نقطه کور کرده اند تا به این ترتیب از تلفات جاده ای دوچرخه سواران و عابران پیاده کاسته شود.

- مقامات شهر میلان در ایتالیا، اتوبوس ها و کامیون ها را مجبور به نصب حسگرهای نقطه کور کرده اند تا به این ترتیب از تلفات جاده ای دوچرخه سواران و عابران پیاده کاسته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، کلان شهر ایتالیا همچنین با هدف کاهش آلودگی های هوا، برای رفت و آمد وانت، اتوبوس و کامیون ها در سطح شهر محدودیت هایی قائل شده است.

بر اساس قوانین جدید که از روز دوشنبه لازم الاجرا می شود، تردد وانت، اتوبوس و کامیون ها طی روزهای دوشنبه تا جمعه در بیشتر نقاط شهر در ساعات کاری ممنوع خواهد بود.

اجبار خودروهای سنگین به نصب حسگرهای نقطه کور مورد استقبال بسیاری از ساکنان شهر قرار گرفته که به ویژه در پی همه گیری کووید19 به استفاده از دوچرخه برای رفت و آمد تمایل بیشتری نشان داده اند.

بر اساس تحقیقات پائولو بوزوتو ، استاد برنامه ریزی شهری در دانشگاه پلی تکنیک میلان، تنها در سال 2021 میلادی تعداد 1250 مورد تصادف دوچرخه در میلان روی داده و این حوادث در سال 2022 میلادی به 1467 مورد افزایش یافته است؛ آنهم در حالی که شمار حوادث مشابه طی سال های 2014 تا 2019 میلادی 1060 مورد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ایتالیا برای کاهش تصادفات دوچرخه سواران

طرح ایتالیا برای کاهش تصادفات دوچرخه سواران