مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:502023-09-23اجتماعي

ابطال کارت سوخت و توقیف در انتظار تاکسی های غیرفعال در زاهدان


سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان به دارندگان تاکسی، اتوبوس و مینی بوس های غیرفعال شهرستان زاهدان اخطار داد و مهلت 24 ساعته برای آنها صادر کرد.

- ابوالفضل احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل مدارس و نیاز جدی دانش آموزان و دانشجویان و عامه مردم برای تردد راحت و سریع در شهر، بر اساس بررسی های میدانی انجام شده دریافتیم که متاسفانه تعداد زیادی از تاکسی ها، اتوبوس و مینی بوس های تحت نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زاهدان نسبت به خدمات رسانی مردم اقدام نمی کنند.

وی افزود: در پایش صورت گرفته مشخص شد که در حال حاضر 68 دستگاه تاکسی و 27 اتوبوس و مینی بوس عملاً حضور فیزیکی در شهر نداشته و هیچ خدمتی به شهروندان ارائه نمی دهند و این گمان می رود که سوخت خود را در مسیری غیر استفاده می کنند که خلاف قانون است.

  وی تاکید کرد: به همین منظور به دارندگان این خودروها تذکر و هشدار جدی داده می شود که اگر ظرف مدت 24 ساعت آینده نسبت به ارائه سرویس و فعالیت در شهر اقدام نکنند ضمن اینکه کارت سوخت آنها مسدود می شود دستورات لازم برای توقیف خودرونیز صادر و برخورد قضایی در انتظارشان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال کارت سوخت و توقیف در انتظار تاکسی های غیرفعال در زاهدان

ابطال کارت سوخت و توقیف در انتظار تاکسی های غیرفعال در زاهدان