مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:302023-09-28سياسي

قالیباف با روسای مجالس مصر، امارات و نامیبیا دیدار کرد


رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری نهمین مجمع پارلمانی گروه بریکس با روسای مجالس امارات، مصر، نامیبیا دیدار و گفت وگو کرد.

- رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری نهمین مجمع پارلمانی گروه بریکس با روسای مجالس امارات، مصر، نامیبیا دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در نهمین مجمع پارلمانی کشورهای عضو بریکس در ژوهانسبورگ پایتخت اقتصادی آفریقای جنوبی شرکت و سخنرانی کرد و در حاشیه برگزاری این اجلاس دیدارها و گفت وگوهایی داشت.

دیدار قالیباف با رییس مجلس امارات رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رییس مجلس امارات بیان اینکه یکی از ویژگی های مجموعه های بین المللی این است که کشورهای همسایه می توانند در دورترین نقاط در خصوص موضوعات دوجانبه و بین المللی صحبت کنند، تأکید کرد: توسعه روابط دوجانبه و منطقه ای کشورهای همسایه به ویژه در حوزه خلیج فارس، کشورهای اسلامی و تأثیرگذاری در مجامع بین اللملی به ویژه بریکس در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی مهم است .

قالیباف اضافه کرد: خوشحالم زمانی با شما ملاقات می کنم که سفیران دو کشور کار خودشان را آغاز کرده اند.

تجربه نشان داده است که هر چقدر کشورهای مسلمان، همسایه و دارای روابط مناسب میان دو ملت منسجم تر و هماهنگ تر باشند، در ابعاد سیاسی، اقتصادی و زیست محیطی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف با روسای مجالس مصر، امارات و نامیبیا دیدار کرد

قالیباف با روسای مجالس مصر، امارات و نامیبیا دیدار کرد