مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 00:102023-09-28اقتصادي

صدور موافقت اصولی دو طرح گردشگری با سرمایه گذاری 30 میلیارد تومان در کردستان


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: دو مورد موافقت اصولی برای ایجاد طرح های گردشگری با سرمایه گذاری 30 میلیارد تومان در استان صادر شد.

- آرمان وطن دوست در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با یادآوری برگزاری جلسه کمیته فنی گردشگری و سرمایه گذاری استان کردستان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری کردستان تعداد 7 طرح سرمایه گذاری به کمیته فنی گردشگری استان، تحویل و بررسی شد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان افزود: با ارزیابی های انجام شده توسط کارشناسان و اعضای کمیته فنی، برای دو مورد از این طرح ها شامل دو مجتمع گردشگری موافقت اولیه صادر شد.

وی حجم سرمایه گذاری این طرح ها را بالغ بر 30 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با به بهره برداری رسیدن این دو پروژه برای 35 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

وطن دوست با اشاره به اینکه در این جلسه 4 طرح منوط به اخذ استعلام و با یک طرح نیز مخالفت شد، یادآور شد: موقعیت طرح، مساحت زمین، توان مالی سرمایه گذار و ایجاد اشتغال از جمله اولویت های صدور مجوز برای ایجاد تأسیسات گردشگری مختلف در سطح استان است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان بیان کرد: طرح های سرمایه گذاری نقش بسزایی در توسعه و تقویت ظرفیت های گردشگری استان دارند و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور موافقت اصولی دو طرح گردشگری با سرمایه گذاری 30 میلیارد تومان در کردستان

صدور موافقت اصولی دو طرح گردشگری با سرمایه گذاری 30 میلیارد تومان در کردستان