مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 20:022023-10-10سياسي

زمین شهرداری کاشمر همچنان در تصرف میراث فرهنگی


عضو شورای اسلامی شهر کاشمر نسبت به عدم توجه شهرداری و میراث فرهنگی این شهر نسبت به مصوبه شورا ابراز گلایه کرد و گفت: متاسفانه با گذشت 5 ماه از مصوبه شورا و تعیین مهلت 2 ماهه هنوز اقدامی برای واگذاری خانه تاریخی دانش و احداث غرفهدر مجاورت آن انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، محمد صادقی امشب در جلسه علنی شورای شهر کاشمر در تذکری از عدم توجه شهرداری به برخی مصوبات این شورا انتقاد کرد و افزود: هزار و 400 متر زمین متعلق به شهرداری در مجاورت اثر تاریخی خانه دانش در بهمن ماه سال گذشته توسط میراث فرهنگی دیوار کشی شد که سرانجام با تذکرات متعدد در هشتاد و نهمین جلسه شورا مصوب شد که شهرداری ظرف مدت 2 ماه نسبت به احداث غرفه برای عرضه صنایع دستی اقدام و ظرف 10روز هم پیش نویس واگذاری خانه تاریخی به شهرداری برای موزه کاشمر تهیه شود.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه با گذشت چهار ماه از این مصوبه تاکنون اقدامی انجام نشده است، بیان کرد: اگرچه دغدغه میراث فرهنگی در مجاورت این اثر تاریخی حضور معتادان و زباله گردها بود، اما در حال حاضر با احداث دیوار این شرایط بدتر و ناامن تر شده است.

وی با اذعان به اینکه برخی از مصوبات شورا مثل همین مصوبه به فراموشی سپرده می شود، خواستار ارائه توضیحات شهرداری در این خصوص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین شهرداری کاشمر همچنان در تصرف میراث فرهنگی

زمین شهرداری کاشمر همچنان در تصرف میراث فرهنگی