مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-11سياسي

اخبار سیاسی 19مهر؛ ویژگی های«نور3»/اعتبار زدایی از اسناد غیررسمی در انتظار نظر مجمع


«ویژگی های ماهواره نور 3»، «عملیات طوفان الاقصی»، «طرح الزام به ثبت رسمی معاملات» و «بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه» از موضوعات مهم خبری نوزدهم مهر 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- اخبار سیاسی 19مهر؛ ویژگی های نور3 /اعتبار زدایی از اسناد غیررسمی در انتظار نظر مجمع ویژگی های ماهواره نور 3 ، عملیات طوفان الاقصی ، طرح الزام به ثبت رسمی معاملات و بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه از موضوعات مهم خبری نوزدهم مهر 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی اقتصادی دولت ، از آمادگی دولت برای اجرای طرح اعتبارزدایی از اسناد غیررسمی با شرط تصویب در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

احسان خاندوزی در نشست هفتگی خود با خبرنگاران درباره بلاتکلیف ماندن طرح الزام ثبت رسمی معاملات در مجمع تشخیص و تعامل دولت با مجمع برای تصویب این طرح، گفت:از جانب دولت این آمادگی کاملاً وجود دارد که وقتی فرایند تصویب این طرح در مجمع تشخیص طی شد زمینه را برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری از طریق اعتبارزدایی از اسناد غیررسمی فراهم کنیم.

لازم به ذکر است که طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول طی سال های اخیر توسط مجلس مطرح و تصویب شد ولی به لحاظ تامین نظر شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 19مهر؛ ویژگی های«نور3»/اعتبار زدایی از اسناد غیررسمی در انتظار نظر مجمع

اخبار سیاسی 19مهر؛ ویژگی های«نور3»/اعتبار زدایی از اسناد غیررسمی در انتظار نظر مجمع