مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-26سياسي

خلیل آباد در نزدیکی دومین گسل بزرگ کشور


رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان خلیل آباد گفت: با توجه به اینکه شهرستان خلیل آباد در مسیر گسل درونه یا گسل بزرگ کویر(دومین گسل بزرگ کشور) با طول حدود 700 کیلومتر  قرار دارد، - فرمانده عملیات پاسخ به بحران شهرستان خلیل آباد مطرح کرد خلیل آباد در نزدیکی دومین گسل بزرگ کشور ایسنا/خراسان رضوی رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان خلیل آباد گفت: با توجه به اینکه شهرستان خلیل آباد در مسیر گسل درونه یا گسل بزرگ کویر(دومین گسل بزرگ کشور) با طول حدود 700 کیلومتر  قرار دارد، باید تمهیدات لازم نسبت به مواقع بحران اندیشیده شود.

سید مسعود یاوری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به خشکسالی های پی در پی، امهال تسهیلات کشاورزان از طریق بانک کشاورزی انجام شده و در این راستا خدمات لازم به کشاورزان داده شده است.

وی قبل از بارش ها انجام عملیات بازگشایی مسیل ها در شهر و روستاها را ضروری دانست و تصریح کرد: عملیات ترمیم قسمتی از سد شهید مدرس انجام شده است.

رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان خلیل آباد در ادامه با اشاره به میزان بارش های سال جاری گفت: در فصل پاییز بارش های مناسب تری نسبت به دوره قبل خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیل آباد در نزدیکی دومین گسل بزرگ کشور

خلیل آباد در نزدیکی دومین گسل بزرگ کشور