مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-14حوادث

شکارچی ناکام در خواف جریمه صید کرد


با حکم قاضی دادگاه کیفری خواف شکارچیان متخلفی که قصد شکار آهوان را از طریق تعقیب موتوری داشتند به 122 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، سعید شفیعیان اظهار کرد: چند ماه قبل با وصول گزارش از سوی مامورین هنگ مرزی سنگان به نزدیکترین اکیپ محیط بانان در منطقه حفاظت شده سیرخون شهرستان خواف با موضوع مشاهده تعقیب و گریز آهوان توسط شکارچیان موتور سوار، طی یک عملیات مشترک متهمین در حین فرار از منطقه دستگیر و وسایل نقلیه موتوری آنها توقیف گردید.

وی افزود: اکنون قاضی دادگاه کیفری خواف با توجه به ماده قانونی ممنوعیت شکار و صید حیوانات از طریق تعقیب موتوری با وجود ناکام بودن شکارچیان در شکار آهوان، به جهت شروع به انجام جرم مذکور شکارچیان را که دو نفر هستند هر کدام را به پرداخت 61 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم نمود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خواف گفت: ماده 13 قانون شکار و صید که شدیدترین جرائم این قانون را در بر گرفته مربوط به موضوعاتی از قبیل شکار و صید حیوانات کمیاب و در معرض خطر انقراض، شکار از طریق تعقیب موتوری و شکار پرندگان شکاری پرداخته است که در آن شروع به انجام این جرائم نیز جرم محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچی ناکام در خواف جریمه صید کرد

شکارچی ناکام در خواف جریمه صید کرد