مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 22:502023-09-26سياسي

ایران در دفاع مقدس درس مقاومت را به دنیا آموخت


فرمانده قرارگاه منطقه ای سید الشهدا نیروی زمینی سپاه در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد گفت: ایران 8 سال ایستاد و مقاومت کرد و الگو و سرمشق مقاومت را به دنیا ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار جواد استکی فرمانده قرارگاه منطقه ای سید الشهدا نیروی زمینی سپاه در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد عصر امروز در جمع ارتشیان گروه 22 توپخانه شهرضا اظهار داشت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر ایران است.

وی افزود: دشمن قبل از دفاع مقدس بحران سازی را در دستور کار خود قرار داد و اولین بحران سازی را در مناطق قومیتی و مذهبی در استان های مرزی آغاز کرد.

استکی افزود: دشمن در کردستان، سیستان و بلوچستان، ترکمن صحرا، گنبد، تبریز، خوزستان و  هر جایی که می توانست اقدام به بحران سازی و درگیری های محلی کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای سید الشهدا نیروی زمینی سپاه یادآور شد: شهید صیاد شیرازی که در مرکز آموزش توپخانه اصفهان بود، به فرمان حضرت امام(ره) به همراه 40 افسر برای پاکسازی ضدانقلاب به کردستان رفت.

پاکسازی کردستان از ضدانقلاب وی ادامه داد: صیاد شیرازی در سنندج و کردستان همراه با نیروهای سپاه، جهاد و نیروی انتظامی اولین ستاد مشترک نیروهای مسلح را به فرمان حضرت امام(ره)  تشکیل داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در دفاع مقدس درس مقاومت را به دنیا آموخت

ایران در دفاع مقدس درس مقاومت را به دنیا آموخت