مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:432023-10-05دانش

رهایی: تصمیم گیری های کلان کشوری باید مبتنی بر اتاق های فکر باشد


سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر ضرورت اتخاذ تصمیم گیری های مهم و کلان کشوری در اتاق های فکر تاکید کرد و گفت: خوشبختانه کشور به این نتیجه می رسد که ضمن بها به این اتاق های فکر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر علیرضا رهایی سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اختتامیه نخستین رویداد ملی طراحی و ساخت خودروی پرنده که در ساختمان فارابی این دانشگاه برگزار شد، بر ضرورت تشکیل اندیشکده ها و اتاق های فکر در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: ممکن است ما تشکیل این اندیشکده ها و واگذاری کارها به این مرکز را دیر هنگام شروع کردیم اما خوشبختانه کارها در این زمینه به خوبی پیش می رود و جایگاه خوبی پیدا می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر قرار است تصمیم گیری های مهم و کلان در کشور مبتنی بر فکر باشد تشکیل اتاق های فکر می توانند نقش خیلی مفید، ارزنده و موثر را ایفا کنند.

خوشبختانه کشور هم کم کم به این نتیجه می رسد که باید به این اتاق های فکر بها و از آنها پشتیبانی کند و کارها را به این اتاق ها واگذاری کند.

* طرح جذاب ساخت خودروی پرنده  سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: طرح ساخت خودروی پرنده نیز طرحی بسیار جذاب و خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی: تصمیم گیری های کلان کشوری باید مبتنی بر اتاق های فکر باشد

رهایی: تصمیم گیری های کلان کشوری باید مبتنی بر اتاق های فکر باشد