مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-08سياسي

آغاز ثبت نام چهارمین مرحله آموزشی طرح «من قرآن را دوست دارم» در سراسر کشور


مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، چهارمین مرحله آموزشی طرح «من قرآن را دوست دارم» به صورت کشوری آغاز به کار کرد.

- آغاز ثبت نام چهارمین مرحله آموزشی طرح من قرآن را دوست دارم در سراسر کشور ایسنا/خراسان رضوی مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، چهارمین مرحله آموزشی طرح من قرآن را دوست دارم به صورت کشوری آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمسعود میریان اظهار کرد: طرح ملی من قرآن را دوست دارم طرح مشترک قرآنی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی است که تیرماه سال 1400 مصادف با میلاد حضرت رضا(ع) در سراسر کشور با هدف گسترش فرهنگ قرآن خوانی و آموزش روخوانی قرآن و صحیح خوانی نماز و تدبر در قرآن به مخاطبان هشت سال به بالا در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به برگزاری مرحله چهارم طرح من قرآن را دوست دارم در 2 روش برای نوجوانان 8 تا 15 سال و بزرگسالان 15 سال به بالا، بیان کرد: برای هر ماه آموزشی در دوره حفظ جزء30 قرآن کریم، 2 روش پشتیبان پیش بینی شده است.

اولین روش جلسات آنلاین برای نوجوانان که در طول ماه 8 جلسه است، در یک ماه، 4 نوبت تماس تلفنی مربیان با شرکت کنندگان طرح انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام چهارمین مرحله آموزشی طرح «من قرآن را دوست دارم» در سراسر کشور

آغاز ثبت نام چهارمین مرحله آموزشی طرح «من قرآن را دوست دارم» در سراسر کشور