مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:302023-09-30سياسي

حاجی دلیگانی: قانون آزمایشی اساسنامه شرکت ملی پست باید تمدید شود


قانون اساسنامه شرکت ملی پست از دهم شهریور منقضی شده و اکنون بدون قانون فعالیت می کنند که دولت باید آن را تمدید کرده و یا هیأت رییسه مجلس تدبیری در این خصوص بیاندیشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارپارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده برخوار، شاهین شهر و میمه در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای با استناد به ماده 180 قانون آیین نامه داخلی مجلس گفت: بر اساس این ماده در زمان رسیدگی به لایحه برنامه، برخی از موارد مانند نطق ها قابلیت ارائه ندارند که همراه آن برخی از تذکرات روزانه مبتلا به جامعه و مجلس نیز مغفول می ماند.

نماینده مردم شاهین شهر ، میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه تذکرات سه، 2 و یک دقیقه ای مانعی برای بررسی لایحه برنامه نیست، عنوان کرد: برخی موارد نیاز به تذکر دارند، برای مثال قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به دلیل آزمایشی بودن از دهم شهریور ماه سال جاری منقضی شده و اکنون بدون قانون فعالیت می کنند که دولت باید آن را تمدید کرده و یا هیأت رییسه مجلس تدبیری در این خصوص بیاندیشد.

وی در ادامه گفت: از سوی دیگر گزارش هزینه های مجلس نیز باید تا پایان شهریور ماه 1402 می آمد که خبری از این موضوع نداریم و یا حداقل گزارشی  از آن در صحن به اطلاع نمایندگان نرسیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی دلیگانی: قانون آزمایشی اساسنامه شرکت ملی پست باید تمدید شود

حاجی دلیگانی: قانون آزمایشی اساسنامه شرکت ملی پست باید تمدید شود