مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:352023-09-23سياسي

فرماندار ساوجبلاغ وعده داد معضل قطعی آب مهستان برطرف می شود


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به مشکل قطعی آب در شهرجدید مهستان گفت: بزودی مشکل قطعی آب شهر حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، محمدرضا البرزی، فرماندار ساوجبلاغ، در جمع اصحاب رسانه، گفت: به مردم شهر جدید مهستان نوید می دهیم مشکل قطعی آب برطرف می شود.

وی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تکریم یاد و خاطره شهدای والامقام، به سخنرانی پرشور رییس جمهور در اجلاس سازمان ملل اشاره کرد که با سخنان خود لیبرال دموکراسی غرب را به چالش کشید و مدعیان دروغین مبارزه با تروریست را به استهزاء و تمسخر گرفت.

البرزی در ادامه گفت: شانزدهمین نشست ستاد توسعه پایدار شهرستان، مختص بررسی و تأمین نیازهای شهرجدید مهستان برگزار شده است و بنا داریم در این جلسات که منبعد بصورت جلسات کارگروه دنبال خواهد شد، انبوه کارهای انجام نشده در سال های گذشته را بررسی و به سرانجام برسانیم.

البرزی افزود: جلسه بررسی و تأمین نیازهای شهر مهستان از امروز با عنوان کارگروه شورای توسعه شهر مهستان ادامه پیدا می کند و همچنین ستاد توسعه پایدار شهرستان در 6 کارگروه برای 4 شهر و 2 بخش شکل گرفته است و شهرداران و بخشداران شهرستان بعنوان دبیران این کارگروه ها منصوب می شوند و در شهرداری و بخشداریها واحدی تحت عنوان دبیرخانه راه اندازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ساوجبلاغ وعده داد معضل قطعی آب مهستان برطرف می شود

فرماندار ساوجبلاغ وعده داد معضل قطعی آب مهستان برطرف می شود