مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-16بين الملل

سناتورهای آمریکایی پشت این دروغ بزرگ علیه ایران بودند!


رسانه های ضدانقلاب که از هر فرصتی برای تخریب کشورمان مضایقه نمی کنند در چاله دروغ های انتخاباتی سناتورهای جمهوری خواه آمریکایی افتاد.

- فارس پلاس؛ روایت روز – حوادث اخیر در فلسطین اشغالی علاوه بر کشتار کودکان و زنان و مردم بی گناه غزه و شکست مفتضحانه رژیم منحوس صهیونیستی از حماس دارای حواشی خارج از متن نیز بوده است که در آن رسانه های بیگانه و ضدانقلاب سعی کردند پای ایران را در این ماجرا باز کنند.

در همین راستا مجموعه ای از شایعات و دروغ پردازی ها در کنار تکذیب های متعدد خصوصا دولتمردان آمریکایی دربرابر این فیک نیوز ها را شاهد هستیم.

روند تولید فیک نیوز علیه ایران با اتهام تامین مالی حماس از 6 میلیارد دلار پول آزاد شده کشورمان در بانک های قطری آغاز شد، اما بعد از تکذیب این ماجرا و عنوان این مطلب که این پول هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است، موج اخبار دروغ دیگری نسبت به مسدودسازی مجدد این پول ها آنهم منتشر شد که این موضوع نیز تکذیب شد.

بررسی روند این موضوع نشان می دهد که در ابتدا آزادسازی پول های بلوکه شده ایران بویژه در کشور قطر مورد انتقاد رسانه های بیگانه قرار گرفت و شایعه شد که حماس عملیات موفقیت آمیز خود با عنوان طوفان الاقصی را با کمک مالی همین پول های آزاد شده ایران انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتورهای آمریکایی پشت این دروغ بزرگ علیه ایران بودند!

سناتورهای آمریکایی پشت این دروغ بزرگ علیه ایران بودند!