مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-14سياسي

این آخرین پیاده روی فضایی کاملا زنانه نخواهد بود


در آستانه پیاده روی فضایی که قرار است در ماه جاری توسط دو فضانورد زن انجام شود، ناسا تاکید کرد که این آخرین پیاده روی فضایی کاملا زنانه نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، دو زن برای رقم زدن یک لحظه نادر در تاریخ پیاده روی فضایی، اواخر این ماه با یکدیگر همراه خواهند شد.

پیاده روی فضایی بیرون از ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) که توسط یاسمین مقبلی و لورال اوهارا (Loral O Hara) فضانوردان ناسا انجام می شود، چهارمین پیاده روی فضایی کاملا زنانه خواهد بود.

این پیاده روی فضایی که در حال حاضر برای 30 اکتبر برنامه ریزی شده است، پس از تاخیر به دلیل نشت در مجموعه مداری انجام می شود.

بیشتر بخوانید: ناسا تاریخ جدید پیاده روی فضایی را مشخص کرد مقامات ناسا در بیانیه جدیدی نوشتند: پیاده روی فضایی 90 چهارمین پیاده روی فضایی خواهد بود که توسط دو زن فضانورد انجام می شود و آخرین آنها نیز نخواهد بود زیرا ما به زندگی و کار کردن در فضا ادامه می دهیم.

سفر مقبلی و اوهارا که برای 20 اکتبر برنامه ریزی شده بود، 10 روز به تعویق افتاد زیرا نشت مایع خنک کننده آمونیاک در رادیاتور پشتیبان ماژول علمی نائوکا (Nauka) روسیه شناسایی شد.

مدیران ناسا روز 11 اکتبر تصمیم گرفتند دو پیاده روی فضایی آینده ایالات متحده را به عنوان یک اقدام احتیاطی به تعویق بیندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این آخرین پیاده روی فضایی کاملا زنانه نخواهد بود

این آخرین پیاده روی فضایی کاملا زنانه نخواهد بود