مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-10سياسي

لزوم کمک شهرداری تهران به زلزله زدگان هرات/بازگشایی خانه «اتحادیه» پس از هفت سال


دو عضو شورای شهر تهران در خصوص مسائل روز توضیحاتی را بیان و بر لزوم کمک شهرداری تهران به زلزله زدگان هرات و بازگشایی خانه اتحادیه پس از هفت سال تأکید کردند.

- لزوم کمک شهرداری تهران به زلزله زدگان هرات/بازگشایی خانه اتحادیه پس از هفت سال دو عضو شورای شهر تهران در خصوص مسائل روز توضیحاتی را بیان و بر لزوم کمک شهرداری تهران به زلزله زدگان هرات و بازگشایی خانه اتحادیه پس از هفت سال تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد علوی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری برنامه های هفته تهران، گفت: توقع ما از شهرداری تهران برای برگزاری برنامه های هفته تهران بیشتر از کارهایی بود که انجام داده است اما در میان برنامه های انجام شده برگزاری مراسمی مثل تهران در خانه اتحادیه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و دقت داشته باشید که خانه اتحادیه پس از هفت سال که آماده بهره برداری بود و اما به دلایل سیاسی در آن بسته بود، از چند ماه قبل فعال شده و شهروندان می توانند از آن استفاده کنند.

لزوم کمک شهرداری تهران به زلزله زدگان هرات نادعلی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر نیز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به همبستگی مردم جهان با مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: در جای دیگری از امت اسلامی یعنی افغانستان زلزله ای رخ داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کمک شهرداری تهران به زلزله زدگان هرات/بازگشایی خانه «اتحادیه» پس از هفت سال

لزوم کمک شهرداری تهران به زلزله زدگان هرات/بازگشایی خانه «اتحادیه» پس از هفت سال