مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-01بين الملل

مرکز پژوهش های واشنگتن: مردم عربستان حامی ایران و مخالف صهیونیست ها


نتیجه یک نظرسنجی در عربستان درباره عادی سازی روابط پادشاهی سعودی با رژیم اشغالگر قدس نشان داد، مردم این کشور حامی عادی سازی روابط نیستند و درصد مخالفان آن حتی از نظرسنجی های قبلی بیشتر شده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: نتیجه افکارسنجی مردم عربستان که به وسیله مؤسسه مطالعات خاور نزدیک واشنگتن انجام شد، نشان داد، تنها اقلیتی از سعودی ها از عادی سازی روابط این پادشاهی با رژیم اسراییل حمایت می کنند، هرچند این اقلیت نیز در حال کاهش است.

نتیجه تجزیه و تحلیل نظرسنجی انجام شده در آگوست گذشته به سفارش مرکز پژوهش های واشنگتن و به وسیله یک شرکت مستقل افکارسنجی در منطقه، 18 سپتامبر منتشر شد.

این نظرسنجی در حالی است که مرکز پژوهش های واشنگتن در سال های گذشته نیز نظرسنجی های عمومی در عربستان درباره موضوع عادی سازی روابط با اسراییل انجام داده بود.

نتیجه افکارسنجی نشان می دهد، درصد حامیان عادی سازی روابط در سال های اخیر رو به کاهش گذارده است؛ چه اینکه مرکز پژوهش ها  سال جاری نیز نظرسنجی دیگری در زمینه حمایت اقلیت حامی عادی سازی منتشر کرده بود، اما نظرسنجی این دوره درصد پایین تری از حامیان روند عادی سازی را نسبت به نظرسنجی های قبلی نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پژوهش های واشنگتن: مردم عربستان حامی ایران و مخالف صهیونیست ها

مرکز پژوهش های واشنگتن: مردم عربستان حامی ایران و مخالف صهیونیست ها