مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 20:552023-09-25سياسي

کرسی تلاوت و تدبر قرآن در جهاد دانشگاهی گلستان


به مناسبت فرا رسیدن نهم ربیع الاول و به امامت رسیدن امام زمان (عج) محفل انس با قرآن به همراه تدبر به همت سازمان فعالیت های قرآنی شعبه جهاد دانشگاهی گلستان برگزار شد.

- ایسنا/گلستان به مناسبت فرا رسیدن نهم ربیع الاول و به امامت رسیدن امام زمان (عج) محفل انس با قرآن به همراه تدبر به همت سازمان فعالیت های قرآنی شعبه جهاد دانشگاهی گلستان برگزار شد.

این مراسم معنوی به همت سازمان فعالیت های قرآنی شعبه جهاد دانشگاهی گلستان، خبرگزاری ایکنا و مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی گلستان اجرایی شده بود، با حضور استاد جواد شاهینی ، حافظ کل قرآن و قاریان برجسته استانی برگزار شد.

محسن رعیت یکی از قاریان برجسته قرآن در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن نهم ربیع الاول و سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) با اشاره قرآن کریم زمانی بر ما اثر می گذارد که به سراغ آن برویم، اظهار کرد: ما نباید تنها به خواندن قرآن اکتفا کنیم بلکه باید با تدبر در آیات آن تلاش کنیم تا از مفاهیم عمیق قرآن بهره بیشتری ببریم.

وی با بیان اینکه همه ما روزانه پنج نوبت نماز می خوانیم و 10 بار در شبانه روز سوره حمد را قرائت می کنیم، افزود: باید از خود بپرسیم چرا خداوند از ما خواسته این سوره را مدام قرائت کنیم و تلاش کنیم با تدبر در آیات این سوره مفاهیم بلند آن را درک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی تلاوت و تدبر قرآن در جهاد دانشگاهی گلستان

کرسی تلاوت و تدبر قرآن در جهاد دانشگاهی گلستان