مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-04سياسي

افتتاح نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در همدان


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) از افتتاح نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در همدان خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رساندن مکتوبات این فرهنگ ناب به دست مردم از اهداف این رویداد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سرهنگ کامران کریمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از افتتاح نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در همدان خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس شنبه پانزدهم مهرماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوران طلایی دفاع مقدس یادآور رشادت و دلیرمردی بزرگ مردان این سرزمین است افزود: دشمن خبیث با تمام توان در تلاش است تا اجازه ندهد روحیه ایثار و شهادت طلبی به قشر امروزی و جوان منتقل شود.

  معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به اینکه در راستای مقابله با جنگ و دشمن، یکی از ابزار مناسب برگزاری یادواره های شهداست که منش و راه شهدا، ایثارگران و آزادگان را به نسل های آتی منتقل می کند یادآور شد: با حمایت مسئولان ارشد استان، دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان  به بهترین نحو در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر اینکه جای خرسندی است که دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ذیل این رویداد برگزار می شود اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در همدان

افتتاح نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در همدان