مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-04اجتماعي

آمادگی شهرداری برای معتادان متجاهر از سطح شهر


معاون خدمات شهری شهرداری خرم آباد با اشاره به اینکه بهزیستی باید ظرفیت نگهداری از معتادان متجاهر را داشته باشد، گفت: شهرداری هیچ مشکلی برای جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر ندارد.

- حمید علیرضایی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه حدود 600 معتاد متجاهر در خرم آباد وجود دارد، اظهار کرد: روز گذشته 32 معتاد متجاهر را از سطح شهر جمع آوری و به بهزیستی تحویل دادیم.

وی با بیان اینکه درجمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر چند دستگاه دخیل هستند، عنوان کرد: شهرداری و نیروی انتظامی وظیفه جمع آوری معتادان متجاهر را از سطح شهر دارند.

معاون خدمات شهری شهرداری خرم آباد بیان کرد: شهرداری یک اکیپ و خودرو در اختیار دارد که مخصوص جمع آوری معتادان متجاهر است.

علیرضایی گفت: ما معتادان متجاهر را از سطح شهر جمع آوری و تحویل بهزیستی می دهیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری آمادگی جمع آوری معتادان متجاهر را به طور روزانه دارد، گفت: اما چون بهزیستی آنها را تحویل نمی گیرد، مجبور هستیم معتادان متجاهر را با تذکر پراکنده کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری خرم آباد، اظهار کرد: در واقع بهزیستی باید ظرفیت نگهداری از معتادان متجاهر را داشته باشد، زیرا شهرداری هیچ مشکلی برای جمع آوری این افراد ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهرداری برای معتادان متجاهر از سطح شهر

آمادگی شهرداری برای معتادان متجاهر از سطح شهر