مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-07بين الملل

حزب الله عراق: عملیات طوفان الاقصی، آغاز مرگ رژیم صهیونیستی است


جنبش کتائب حزب الله عراق، به ملت و مقاومت فلسطین و آزادگان جهان، آغاز جان دادن رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و تأکید کرد که این مسئله خود را در جنگ طوفان الاقصی نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش کتائب حزب الله عراق بعد از ظهر امروز شنبه از عملیات نیروهای مقاومت فلسطین موسوم به طوفان الاقصی استقبال کرد و آن را نشانه ضعف رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

شبکه خبری العهد به نقل از حزب الله عراق گزارش داد: به ملت و مقاومت فلسطین و آزادگان جهان، آغاز جان دادن رژیم صهیونیستی را تبریک می گوییم که به وضوح امروز خود را در جنگ طوفان الاقصی نشان داد.

منابع خبری وابسته به رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز شنبه به افزایش تلفات نظامیان و غیر نظامیان این رژیم در جریان عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت اذعان کردند.

رادیو ارتش اسراییل خبر داد که تا این لحظه، 40 صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از 700 نفر در شهرکهای صهیونیستی اطراف نوار غزه زخمی شده اند.

حزب الله عراق تصریح کرد: اقدام بی نظیر نیروهای فلسطینی، قطعا درستی گزینه مقاومت را برای حفظ کرامت ملتها و حفاظت از مقدسات نشان داد.

آنچه قهرمانان طوفان امروز انجام دادند، اقتدار رژیم صهیونیستی را در هم شکست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله عراق: عملیات طوفان الاقصی، آغاز مرگ رژیم صهیونیستی است

حزب الله عراق: عملیات طوفان الاقصی، آغاز مرگ رژیم صهیونیستی است