مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-16سياسي

حجت الاسلام مروی: شیخ زکزاکی الگوی صبر و مقاومت برای مجاهدان عرصه تبلیغ دین است


تولیت آستان قدس رضوی صبر و مقاومت شیخ زکزاکی را الگویی مناسب برای مجاهدان عرصه تبلیغ دین دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی پیش از ظهر امروز در دیدار شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه و خانواده وی، که در مشهد انجام شد؛ اظهار کرد: نقش بنیادین جناب شیخ زکزاکی در هدایت و تربیت مردم آفریقا به سوی معنویت و ارزش های انسانی و الهی بسیار درخشان است.

وی با بیان اینکه انگیزه، تلاش، صبر و مقاومت جناب شیخ زکزاکی برای تمام مجاهدان عرصه تبلیغ دین یک الگوست، گفت: شما پرچم جهاد، اسلام و وحدت مسلمین را در آفریقا برافراشتید.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به قضایای روزهای اخیر فلسطین اشاره و عنوان کرد: فاجعه انسانی که این روزها در غزه علیه ملت مظلوم فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی در حال رقم خوردن است، به معنای حقیقی کلمه جنایت علیه بشریت بوده که صرف نظر از ملیت، نژاد، دین و مذهب، دل هر انسان با انصافی را به درد می آورد.

وی با بیان اینکه جنایات اسراییل با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه ملت مظلوم فلسطین، نقض آشکار حقوق بشر است، اظهار کرد: سکوت در برابر نسل کشی فلسطینی ها و محاصره غیرقانونی غزه توسط اسراییل به گونه ای است که گویی وجدان بشریت مرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام مروی: شیخ زکزاکی الگوی صبر و مقاومت برای مجاهدان عرصه تبلیغ دین است

حجت الاسلام مروی: شیخ زکزاکی الگوی صبر و مقاومت برای مجاهدان عرصه تبلیغ دین است