مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-15سياسي

آمار دقیقی از جمعیت حیات وحش کشور نداریم


مشاور فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستورالعمل جامعی برای شکار در قرق ها وجود ندارد، افزود: در حال حاضر مجوز شکار برای برخی گونه ها در این مناطق صادر می شود که اصولی نیست و البته برعکس این موضوع هم اتفاق می افتد.

- ایسنا/البرز مشاور فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستورالعمل جامعی برای شکار در قرق ها وجود ندارد، افزود: در حال حاضر مجوز شکار برای برخی گونه ها در این مناطق صادر می شود که اصولی نیست و البته برعکس این موضوع هم اتفاق می افتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر عبدلی روز یکشنبه 23 مهرماه در نشست تخصصی حفاظت گاه های خصوصی و قرق های اختصاصی در ایران که در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های سازمان محیط زیست برای حفاظت از زیستگاه های موجود و ادای احترام به 150 محیط بانی که در این راه به شهادت رسیده اند، اظهار کرد: بدون شک بهره برداری پایدار از منابع طبیعی لازم است ولی باید بر اساس مبانی قانون باشد و به بهای کشتار حیوانات برای تفریح تمام نشود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه آمار دقیقی از جمعیت حیات وحش نداریم، توضیح داد: اینکه بدون مستندات و بر مبنای حرکت در تاریکی مطلق حیات وحش را مدیریت کنیم جای نگرانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار دقیقی از جمعیت حیات وحش کشور نداریم

آمار دقیقی از جمعیت حیات وحش کشور نداریم