مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-22سياسي

می توان گفت با اتوبوس به قشم و کیش بروید؟


آیا اشخاصی که معتقدند هواپیما کالایی لوکس است، خودشان در داخل ایران، مسافت های طولانی را با اتومبیل طی کرده اند؟ آیا می توان به مردم گفت با اتوبوس به جزایر خلیج فارس سفر کنند؟ - یک فعال گردشگری گفت: آیا اشخاصی که معتقدند هواپیما کالایی لوکس است، خودشان در داخل ایران، مسافت های طولانی را با اتومبیل طی کرده اند؟ آیا می توان به مردم گفت با اتوبوس به جزایر خلیج فارس سفر کنند؟ به دنبال اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر این که پرواز یک کالای لوکس است و فقط گروه خاصی از جامعه از پرواز استفاده می کنند ، اکبر غمخوار در مقام یک فعال گردشگری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در همه کشورها، دولت ها تلاش می کنند سطح رفاه مردم را افزایش دهند تا آن ها آسایش و آرامش داشته باشند.

از حمله خدماتی که آسایش و آرامش مردم را فراهم می کند، سفر رفتن است، اما وقتی هواپیما را یک کالای لوکس می دانند، یعنی قصد دارند سطح خدمات را به حداقل برسانند!؟ با این حرف ها فقط صورت مسأله را پاک می کنند.

این فعال گردشگری ادامه داد: ایران سرزمین پهناوری است، سفر از این سر به آن سر کشور، بیش از 24 ساعت زمان می برد، مردم این مسافت ها را چگونه طی کنند؟ قطار تندرو که نداریم، وضعیت جاده ها با این آمار تصادف هم که مشخص است، تنها وسیله ایمن و سریع هواپیماست که آن را هم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توان گفت با اتوبوس به قشم و کیش بروید؟

می توان گفت با اتوبوس به قشم و کیش بروید؟