مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 18:552023-10-18سياسي

تشکیل هیات های اجرایی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار محال و بختیاری


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: درحال حاضر هیات های اجرایی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 شهرستان و 17 بخش تشکیل شده است و در مجموع 319 نفر در استان به عنوان اعضا این هیات ها در برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

- محسن حسین میرزایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص انجام مقدمات برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری، گفت: فرمانداران یا بخشداران در استان لازم است 30 نفر از معتمدین اقشار مختلف از جمله دانشگاهیان، بازاریان، معلمان، بانوان را به هیات نظارت معرفی کنند و پس از تایید این افراد، جلسه هیات اجرایی با حضور معتمدین و اعضای هیات نظارت برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هشت نفر از معتمدین به عنوان اعضا هیات اجرایی انتخاب می شود، ادامه داد: علاوه بر این افراد، سه نفر از جمله فرماندار یا بخشدار، نماینده رییس کل دادگستری و نماینده مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان اعضای حقوقی هیات اجرایی شهرستان و بخش فعالیت دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درحال حاضر هیات های اجرایی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 شهرستان و 17 بخش تشکیل شده است و در مجموع 319 نفر در چهارمحال و بختیاری به عنوان اعضا این هیات ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هیات های اجرایی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار محال و بختیاری

تشکیل هیات های اجرایی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار محال و بختیاری