مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-22اجتماعي

نصب 3 زلال ساز در تصفیه خانه شیخی جان


استاندار همدان با اشاره به فعال شدن سه زلال ساز در تصفیه خانه شیخی جان گفت در حال حاضر خوشبختانه در انتقال آب شرب مشکلی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در جریان بازدید از تصفیه خانه شیخی جان و سد تالوار اظهار کرد: پمپ ها، خطوط انتقال برق، اتصالات و سوییچ های انتقال برق نصب شده است.

وی با اشاره به قرارگیری پروژه در مرحله آزمایش از چند روز قبل گفت: این خط در حال حاضر قدرت انتقال 1800 لیتر بر ثانیه آب را دارد که پیش از این 600 لیتر برثانیه را انتقال می داد.

  استاندار همدان با خواستار انجام مراحل فنی تست خط و دیگر مراحل شد و بیان کرد: انتقال آب از خط  از 1200 لیتر بر پانیه شروع شده که به مرور به 1800 لیتر می رسد.

وی با اشاره به فعال شدن سه زلال ساز در تصفیه خانه شیخی جان افزود: در حال حاضر خوشبختانه در انتقال آب شرب مشکلی وجود ندارد.

قاسمی فرزاد با پیشرفت پروژه را 88 درصد عنوان کرد و گفت: بعد از تکمیل کار هر زمان رییس جمهور صلاح بداند آمادگی افتتاح رسمی پروژه را داریم.

وی با بیان اینکه بهره برداری از پروژه عملا از سال قبل شروع شده و امروز به توان انتقال آب در خط 1800 لیتر بر ثانیه رسیده است افزود: تاکنون 1700 میلیارد تومان برای پروژه هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 3 زلال ساز در تصفیه خانه شیخی جان

نصب 3 زلال ساز در تصفیه خانه شیخی جان