مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-10اقتصادي

دامپزشکی برای اصلاح کشتار در بخش مهاباد تنها است


رییس اداره دامپزشکی شهرستان اردستان گفت: شبکه دامپزشکی برای اصلاح کشتار در بخش مهاباد تنها است و احتمال انتقال هر نوع بیماری مانند تب مالت و شاربن(سیاه زخم) در این وضعیت وجود دارد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره دامپزشکی شهرستان اردستان گفت: شبکه دامپزشکی برای اصلاح کشتار در بخش مهاباد تنها است و احتمال انتقال هر نوع بیماری مانند تب مالت و شاربن(سیاه زخم) در این وضعیت وجود دارد.

سعید راعی، امروز (سه شنبه، 18 مهرماه) در نشست خبری روز دامپزشکی در محل این اداره، اظهار کرد: شهرستان اردستان قطب تولید مرغ گوشتی در استان اصفهان است و در حال حاضر 131 واحد مرغداری گوشتی، هشت واحد پرورش پلت و 10 واحد مرغ تخم گذار در این شهرستان فعال هستند.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته بیش از 10 میلیون قطعه مرغ گوشی از واحدهای مرغداری این شهرستان بارگیری شده است، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در یک سال گذشته هیچ بیماری حاد پرندگانی در واحدهای مرغداری شهرستان گزارش نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره دامپزشکی شهرستان اردستان گفت: با تلاش همکاران ما در این شهرستان در یک سال گذشته 244536 رأس دام سبک و سنگین در این شهرستان بر علیه انواع بیماری ها واکسیناسیون شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپزشکی برای اصلاح کشتار در بخش مهاباد تنها است

دامپزشکی برای اصلاح کشتار در بخش مهاباد تنها است