مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-06اقتصادي

فراخوانی برای تکمیل چرخه تکثیر لارو مزارع پرورش میگو


فراخوان شناسایی شرکت ها و مجموعه های دانش بنیان و فناور به منظور تکمیل چرخه تکثیر لارو مورد نیاز مزارع پرورش میگو در استان گلستان از سوی دفتر برنامه ملی توسعه شهرک های گلخانه ای و شیلاتی معاونت علمی، - فراخوان شناسایی شرکت ها و مجموعه های دانش بنیان و فناور به منظور تکمیل چرخه تکثیر لارو مورد نیاز مزارع پرورش میگو در استان گلستان از سوی دفتر برنامه ملی توسعه شهرک های گلخانه ای و شیلاتی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استان گلستان یکی از 5 پنج استان اصلی فعال کشور در زمینه تولید میگو است که بیش از 100 مزرعه 20 هکتاری در آن فعال است و سالانه حدود 2000 تن میگو در این استان تولید می شود.

در برنامه ریزی های صورت گرفته برای توسعه صنعت میگو در استان گلستان، افزایش سطح زیر کشت به 10 هزار هکتار برنامه ریزی شده است.

سایت گمیشان از جهات مختلفی مورد توجه سرمایه گذاران بخش میگو قرار دارد: با توجه به ویژگی های آب منطقه، در شرایط مدیریتی و با نهاده مشابه ضریب تبدیل غذایی تولید در این سایت از سایر سایت ها پایین تر است.

این سایت نزدیکترین سایت کشور به استان تهران و یکی از جدیدترین سایت های کشور است که در ساخت آن تجربیات بدست آمده در سایت های قبلی به کار گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوانی برای تکمیل چرخه تکثیر لارو مزارع پرورش میگو

فراخوانی برای تکمیل چرخه تکثیر لارو مزارع پرورش میگو