مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-02پزشكي

مهم ترین عامل کم شنوایی چیست؟


کارشناس برنامه سلامت گوش و شنوایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تشریح مهم ترین عوامل کم شنوایی، گفت: پیش بینی می شود تا سال 2050 بیش از 900میلیون نفر از مردم جهان دچار کم شنوایی ناتوان کننده باشند.

- کارشناس برنامه سلامت گوش و شنوایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تشریح مهم ترین عوامل کم شنوایی، گفت: پیش بینی می شود تا سال 2050 بیش از 900میلیون نفر از مردم جهان دچار کم شنوایی ناتوان کننده باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزاده صفایی، گفت: براساس گزارش سازمان جهانی بهداشت در سال 2005 حدود 278 میلیون نفر در سراسر جهان از کم شنوایی ناتوان کننده رنج می بردند.

وی با اشاره به افزایش آمار کم شنوایی ناتوان کننده در جهان، اظهار کرد: براساس گزارش سازمان جهانی بهداشت این آمار در سال 2018 به 466 میلیون نفر در جهان رسید که حداقل دو سوم آنان در کشورهای درحال توسعه زندگی می کردند.

صفایی خاطرنشان کرد: طبق این آمار تعداد بالاتری از افراد دارای کم شنوایی ملایم و سایر بیماری های مربوط به گوش هستند و پیش بینی می شود تا سال 2050 بیش از 900میلیون نفر از مردم جهان دچار کم شنوایی ناتوان کننده باشند.

او با تاکید بر اهمیت شناسایی زودرس اختلالات شنوایی، گفت: کم شنوایی بر توانایی برقراری ارتباط افراد با یکدیگر، تحصیل دانش، یافتن و حفظ شغل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین عامل کم شنوایی چیست؟

مهم ترین عامل کم شنوایی چیست؟