مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-13سياسي

امام جمعه قیامدشت: خشکسالی را با مصرف صحیح آب می توانیم سپری کنیم


امام جمعه قیامدشت با اشاره به کاهش بارندگی و خشکسالی ها گفت: باتوجه به اینکه آب قابل تولید نیست، لذا باید مردم و مسؤولان همراهی و همکاری کنند تا با مدیریت صحیح مصرف آب امسال را بدون کمبود آب سپری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه قیامدشت ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بخش خاوران با اشاره به اینکه از لحاظ منابع آب شرب وضعیت مطلوبی نداریم اظهار کرد: طی چند سال گذشته به علت کمبود بارش ها با مشکلات ناشی از کمبود آب و گاهی مشکل قطعی یا افت فشار آب مواجه شدیم که این مشکل فقط مربوط به ایران نیست و سراسر جهان چنین وضعیتی دارد.

وی با اشاره به اینکه طبق پیش بینی ها جنگ آینده جنگ آب خواهد بود، گفت: صرفه جویی به معنی این نیست که آب استفاده نکنیم چون بدون آب نمی شود زندگی کرد بلکه باید آب را به طور صحیح و به اندازه نیاز استفاده کنیم و از اسراف کردن این نعمت خدادادی پرهیز کنیم زیرا از اسراف کردن از گناهان کبیره است.

امام جمعه قیامدشت با بیان اینکه در مصارف خانگی شاهد اتلاف منابع طبیعی آب هستیم، تصریح کرد: باتوجه به کمبود منابع و اینکه آب قابل تولید نیست و فقط از طریق بارش باران قابل تامین است، لذا با مدیریت صحیح مصرف آب می توانیم خشکسالی ها را بدون کمبود آب سپری کنیم لذا همکاری مردم و مسؤولان در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قیامدشت: خشکسالی را با مصرف صحیح آب می توانیم سپری کنیم

امام جمعه قیامدشت: خشکسالی را با مصرف صحیح آب می توانیم سپری کنیم