مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 09:252023-09-24سياسي

روحیه جهادی بن بست ندارد/ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبیین شود


یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه روحیه جهادی بن بست ندارد، گفت: لازم است ایثار و رشادت های دوران دفاع مقدس در سطح جامعه تبیین شود و برای این کار باید با شیوه های جدید و طبق نیاز مخاطبان به ویژه در فضای مجازی اقدام کرد.

- ایسنا/گیلان یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه روحیه جهادی بن بست ندارد، گفت: لازم است ایثار و رشادت های دوران دفاع مقدس در سطح جامعه تبیین شود و برای این کار باید با شیوه های جدید و طبق نیاز مخاطبان به ویژه در فضای مجازی اقدام کرد.

سردار حمزه فلاح شامگاه گذشته، اول مهرماه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تشییع پیکر شهید گمنام در مسجد سجاد بندرانزلی اظهار کرد: جنگ تحمیلی، جنگ سرزمین و جغرافیا بود ولی امروز جنگ ذهن ها و قلب هاست و هرکسی این ها را تسخیر کرد، برنده میدان است.

وی با تاکید بر اینکه باید از دانش نیروهای جوان و توانمند انقلابی برای تولید محتوا در فضای مجازی استفاده کنیم، افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس همه اقشار به ویژه جوانان پای کار بودند، امروز هم باید پای کار باشیم.

سردار فلاح با تاکید بر اینکه اگر خیال کنیم دشمن ساکت خواهد نشست، اشتباه می کنیم، گفت: تا وقتی از روحیه اسلامی و انقلابی دست برنداشتیم، دشمن مسیر دشمنی خود را ادامه می دهد و امروز باید حواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه جهادی بن بست ندارد/ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبیین شود

روحیه جهادی بن بست ندارد/ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبیین شود