مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-20ورزشي

قم میزبان مسابقات قهرمانی بسکتبال دختران کشور


مسابقات گروه الف بسکتبال نوجوانان قهرمانی کشور در بخش دختران از روز گذشته با حضور تیم های خانه بسکتبال قم، ماکارونی قزوین و جهش بابل در سالن شهید محمود رضاییان قم آغاز شده و تا روز شنبه 29 مهرماه ادامه خواهد داشت.

- مرتضی سخایی رییس هیات بسکتبال استان قم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری مسابقات بسکتبال لیگ نوجوانان در بخش دختران، اظهار داشت: ازت مدت ها قبل در نظر داشتیم در صورت تایید فدراسیون این مسابقات را به میزبانی استان قم برگزار کنیم که بدین جهت که چند هفته پیش درخواست خود را برای میزبانی از این رقابت ها به فدراسیون ارسال کردیم.

وی افزود: بعد مکاتبات و رایزنی های انجام شده تایید شد که استان قم میزبان گروه الف مسابقات لیگ قهرمانی باشگاه های کشور در بخش دختران باشد.

این مسابقات از روز گذشته با حضور تیم های خانه بسکتبال قم، ماکارانی قزوین و جهش بابل در سالن شهید محمود رضاییان قم آغاز شده و تا روز شنبه 29 مهرماه ادامه خواهد داشت.

رییس هیات بسکتبال قم درخصوص نتایج روز اول بازی های انجام شده، خاطرنشان کرد: روز گذشته تیم خانه بسکتبال قم به مصاف تیم ماکارانی قزوین رفت که این دیدار با نتیجه 48 بر 30 به زود نماینده قزوین به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم میزبان مسابقات قهرمانی بسکتبال دختران کشور

قم میزبان مسابقات قهرمانی بسکتبال دختران کشور