مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-01سياسي

انتشار چهارمین شماره «مجله دیپلمات» به همت مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه


چهارمین شماره فصلنامه «دیپلمات» به همت مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه با تمرکز بر تعامل دوسویه با جامعه دیپلماتیک، سفرا و رؤسای نمایندگی های خارجی مقیم تهران منتشر شد.

- انتشار چهارمین شماره مجله دیپلمات به همت مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه چهارمین شماره فصلنامه دیپلمات به همت مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه با تمرکز بر تعامل دوسویه با جامعه دیپلماتیک، سفرا و رؤسای نمایندگی های خارجی مقیم تهران منتشر شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جانمایی ایران در نظم جدید جهان و تاکید رهبر معظم انقلاب بر سیاست ارتباط با همسایگان، کشورهای هم جهت و کشورهای اسلامی عناوین اصلی روی جلد فارسی این شماره است که برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری در گردهمایی سراسری رؤسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در سال 1402 می باشد و گزارش خبری ویژه این شماره نیز تحت همین عنوان به این رویداد مهم اختصاص یافته است.

اما بخش انگلیسی جلد، عنوان بندری به شکوه معماری جنوب را به خود اختصاص داده و به معرفی بندر لافت در قلب جزیره قشم پرداخته است.

مخاطبان اصلی دیپلمات جامعه دیپلماتیک مقیم تهران و علاقمندان به تحولات روابط خارجی کشورمان هستند و خوانندگان در هر نسخه با برخی اماکن تاریخی، فرهنگ، هنر و آداب و رسوم ایرانی علاوه بر تحولات حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار چهارمین شماره «مجله دیپلمات» به همت مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه

انتشار چهارمین شماره «مجله دیپلمات» به همت مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه