مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:202023-09-30فرهنگي

بیوک میرزایی: همواره نگرانم که پای مان را اشتباه نگذاریم!


اختتامیه بخش رادیوتئاتر بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی با تجلیل از بیوک میرزایی برگزار شد.

- بیوک میرزایی: همواره نگرانم که پای مان را اشتباه نگذاریم! اختتامیه بخش رادیوتئاتر بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی با تجلیل از بیوک میرزایی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مراسم شامگاه جمعه 7 مهرماه در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار شد و طی آن بیوک میرزایی به عنوان هنرمند پیشکسوت مورد تجلیل قرار گرفت.

اجرای مراسم اختتامیه را آن طور که روابط عمومی آیینی سنتی گزارش داده است، در قالب مراسم بازی ترنا طراحی شده بود، امیرحسین کاشفی و رضا آسمانی برعهده داشتند.

در ابتدای مراسم علی بهرامی، دبیر بخش رادیو تئاتر و مدیر ستاد خبری رادیویی و تلویزیونی این دوره از جشنواره، گزارش کوتاهی از روند برگزاری این بخش ارائه داد و گفت: برای اولین بار است که بخش رادیو تئاتر در جشنواره آیینی و سنتی فرصت ظهور و بروز پیدا کرده است و این به همت دکتر کاظم نظری، دکتر محسن سوهانی و دکتر احمد جولایی اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به تعداد بالای آثاری که از استان های کشور به این بخش رسیده، افزود: پس از بررسی آثار 9 اثر شایسته حضور بودند که از آن میان 6 اثر به بخش نهایی راه پیدا کردند که برگزیدگان در طول مراسم معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیوک میرزایی: همواره نگرانم که پای مان را اشتباه نگذاریم!

بیوک میرزایی: همواره نگرانم که پای مان را اشتباه نگذاریم!