مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-22اقتصادي

کمک یک میلیارد ریالی مردم چهارمحال و بختیاری برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی در استان برای مردم غزه، گفت: تاکنون نزدیک به یک میلیارد ریال کمک نقدی از سوی مردم استان جمع آوری شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی در استان برای مردم غزه، گفت: تاکنون نزدیک به یک میلیارد ریال کمک نقدی از سوی مردم استان جمع آوری شده است.

مسعود مثنوی در گفت ‎وگو با ایسنا از اعلام آمادگی امدادگران، داوطلبان و جوانان این جمعیت برای اعزام به غزه خبر داد و اظهار کرد: طی دو هفته پایانی مهرماه با استقبال خوب جوانان جمعیت هلال احمر برای اعزام به غزه مواجه بودیم.

وی گفت: امروز امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر به همراه کادر بهداشت و درمان و عموم مردم همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری در راستای محکومیت حمله رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین و غزه در تجمع بزرگ مرهم برای غزه گرد هم آمده و از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت کردند.

مثنوی با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی در استان برای مردم غزه، عنوان کرد: تاکنون نزدیک به یک میلیارد ریال کمک نقدی از سوی مردم استان جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیارد ریالی مردم چهارمحال و بختیاری برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین

کمک یک میلیارد ریالی مردم چهارمحال و بختیاری برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین