مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-09اقتصادي

خروج 190 واحد صنعتی مازندران از تملک بانک ها


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران با اشاره به اینکه تلاش های فراوانی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان صورت گرفته است، گفت: 200 واحد صنعتی استان در تملک بانک ها بودند که تاکنون 190 واحد از تملک خارج شدند.

- ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران با اشاره به اینکه تلاش های فراوانی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان صورت گرفته است، گفت: 200 واحد صنعتی استان در تملک بانک ها بودند که تاکنون 190 واحد از تملک خارج شدند.

حسن خیریان پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده بخشی از واحدهایی که از تملک خارج شدند به سرمایه گذاران جدید واگذار شده است.

وی افزود: مشاهده شده برخی از این افراد واحد را فعال نکردند که این موضوع با تصمیمات و اقدامات انجام شده سنخیتی ندارد، برای این منظور به این نوع واحدها اخطار داده شد و بعد از آن اقدامات بعدی صورت می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران یادآور شد: امسال برای 127 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش خصوصی، تسهیلات و سرمایه گذاری خارجی هدف گذاری شده است که در حال حاضر فقط در شهرستان میاندورود حدود 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری آماده بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 190 واحد صنعتی مازندران از تملک بانک ها

خروج 190 واحد صنعتی مازندران از تملک بانک ها