مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-19بين الملل

بایدن و نتانیاهو در انتظار باشند


رییس جمهور آمریکا قطعا در نقطه ای از نتانیاهو ضربه خواهد خورد که دیگر نه برای حزب دموکرات و نه حاکمیت آمریکا جبران پذیر نیست.

- فارس پلاس؛ حنیف غفاری در یادداشتی نوشت: انتخاب زمان سفر، نوع موضع گیری و حتی ادبیات رییس جمهور آمریکا در دیدار نخست وزیر جلاد و کودک کش رژیم موقت صهیونیستی، فرضیه طراحی جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط تروریست های سنتکام و کاخ سفید را پررنگ ساخته است.

به عبارت دقیق تر، در اینجا می توان نام آمریکا را به عنوان طراح و حامی اصلی بمباران بیمارستان غزه مورد شناسایی و تحلیل قرار داد.

1ـ در دیدار 8 ساعت اخیر بلینکن (وزیر خارجه آمریکا) و نتانیاهوی تروریست این طرح خونین و کشتار جمعی به تایید طرفین رسیده است.

مقامات کاخ سفید احتمالا در ملاقات های خود با مقام های صهیونیست و شخص نتانیاهو مدعی شده اند وقوع  یک حمله خسارت بار  و گسترده به مکانی عمومی مانند بیمارستان غزه، از یک سو افکار عمومی اراضی اشغالی و طرفداران نسل کشی در غزه را اقناع می کند و از سوی دیگر، فشارهای بین المللی برای توقف حملات رژیم حقیر صهیونیستی را افزایش خواهد داد.

در چنین شرایطی تل آویو با علم به اینکه توان نابودی حماس در عملیات زمینی در غزه را ندارد، درصدد خلق شرایط و بهانه ای جدید برای تن دادن به آتش بس نهایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن و نتانیاهو در انتظار باشند

بایدن و نتانیاهو در انتظار باشند