مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:112023-10-07سياسي

توزیع 800 جهیزیه به نیابت از شهدا در همدان


معاون قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 800 جهیزیه در همدان بین زوج های جوان در ذیل برنامه های دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار سید ضیاءالدین حزنی بعدازظهر امروز در آیین توزیع جهیزیه بین زوج های کم برخوردار همدان اظهار کرد: تاکنون 3 هزار و 313 جهیزیه در استان همدان توزیع شده است.

وی افزود: امروز نیز 800 جهیزیه به احترام 8 هزار شهید استان به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توزیع می شود.

معاون قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم تسهیل امر ازدواج و زمینه سازی برای فرزندآوری افزود: تصمیم توزیع جهیزیه در جمکران گرفته شد که با همکاری کمیته امداد و سپاه در سراسر کشور در حال انجام است.

وی با بیان اینکه 20 هزار و 313 جهیزیه در سراسر کشور توزیع شد افزود: همه این جهیزیه ها توسط کارگر ایرانی و در کارخانجات ایرانی تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره ) استان همدان نیز با بیان اینکه در بخش های مختلف محرومیت زدایی و مبارزه با فقر افتخار داریم که سپاه همواره از همراهان نزدیک ما هستند افزود: سپاه طی سال های گذشته در کمک های مومنانه سردمدار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 800 جهیزیه به نیابت از شهدا در همدان

توزیع 800 جهیزیه به نیابت از شهدا در همدان