مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-18ورزشي

آناصنعت قم در بحران مالی


پیشکسوت فوتبال و فوتسال استان قم گفت: خبرهای خوبی از باشگاه آناصنعت به گوش نمی رسد و به نظر بحران مالی اصلی ترین دغدغه باشگاه در روزهای اخیر است.

- ایسنا/قم پیشکسوت فوتبال و فوتسال استان قم گفت: خبرهای خوبی از باشگاه آناصنعت به گوش نمی رسد و به نظر بحران مالی اصلی ترین دغدغه باشگاه در روزهای اخیر است.

تیم فوتسال آناصنعت پاسارگادقم روز یکشنبه 23 مهرماه با نتیجه عجیب 7 بر 2 مقابل گهرزمین سیرجان تن به شکست داد؛ این نتیجه در شرایطی به دست آمد که نماینده فوتسال قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در بازی هفته قبل خود موفق شده بود مس سونگون قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را با نتیجه 4 بر 4 متوقف کند.

کسب شکست سنگین مقابل نماینده سیرجان و صحبت های حسین صبوری پس از شکست غافلگیرانه برابر گهرزمین سیرجان مبنی بر وجود مشکلات گوناگون در 10 روز اخیر هواداران قمی فوتسال را به شدت نگران کرده است.

موضوعی که جعفرعابدی پیشکسوت فوتبال و فوتسال استان قم راجع به آن می گوید: خبرهای خوبی از باشگاه آناصنعت به گوش نمی رسد و به نظر بحران مالی اصلی ترین دغدغه باشگاه در روزهای اخیر است.

وی افزود: دریافت 7 گل برابر گهرزمین سیرجان به هیچ وجه توجیه فنی ندارد و نشان از اوج بهم ریختگی در باشگاه دارد، گویا ریشه دریافت این تعداد گل و این شکست سنگین و دور از انتظار ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آناصنعت قم در بحران مالی

آناصنعت قم در بحران مالی