مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-09پزشكي

نظارت بهداشتی بر مراکز گردشگری نهاوند تقویت شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: نظارت بهداشتی در مراکز گردشگری نهاوند باید تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند محمدمهدی مجذوبی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای شبکه بهداشت نهاوند اظهار کرد: دانشگاه های علوم پزشکی دارای چند بعد کاری شامل حوزه بهداشت، درمان، غذا و دارو، خدمات سلامت و حوزه آموزش و تحقیقات و پژوهش هستند که در این زمینه با  توجه به اهمیت پیشگیری و بهداشت به لحاظ کاهش بار مالی آن باید توجه بیشتری به آن شود و در دستور مسئولین قرار گیرد.

  وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز در دیدار با مسئولین وزارت بهداشت بر این نکته تاکید داشتند افزود: بحث سلامتی آب و غذا و بهداشت محیط به ویژه در مراکز گردشگری از نکات مهمی است که می تواند سلامتی افراد را تضمین کند که در این خصوص باید جدیت بیشتری صورت گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه نهاوند یکی از مناطق استان است که موضوع گردشگری در آن پررنگ است افزود:  طبق بازدیدها تا اردیبهشت ماه وضعیت بهداشت مراکز گردشگری خوب نبود که باید با استفاده از ظرفیت های قانونی ورود جدی و قوی تری اعمال شود و نظارت لازم صورت گیرد.

وی اعتباربخشی و نظارت را از جمله برنامه های دانشگاه علوم پزشکی برای حل مشکلات حوزه بهداشت عنوان کرد و افزود: برای حل مشکلات این حوزه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بهداشتی بر مراکز گردشگری نهاوند تقویت شود

نظارت بهداشتی بر مراکز گردشگری نهاوند تقویت شود