مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-13سياسي

فلسطین مسئله اول جهان اسلام است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مسئله فلسطین از  روز اول تشکیل جمهوری اسلامی و امامین انقلاب مورد تاکید بوده و مسئله اول جهان اسلام است.

  - ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مسئله فلسطین از  روز اول تشکیل جمهوری اسلامی و امامین انقلاب مورد تاکید بوده و مسئله اول جهان اسلام است.

  آیت الله علی خاتمی ظهر امروز (21 مهرماه) در خطبه های نمازجمعه این هفته زنجان، با بیان اینکه یکی از جلوه ها و عنایت خداوند، نابودی دشمن است، اظهار کرد: جلوه دیگر عنایت خدا، خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسراییل و به شهادت رسیدن 1500 نفر از مردم مظلوم غزه در این چند روز، افزود: تداوم جنایات این رژیم غاصب، موجب بیداری انسان های آزاده شده است و انشالله شاهد متلاشی شدن این رژیم غاصب و کودک کش باشیم و به چشم، خواری حامیان آن ها را ببینیم.

آیت الله خاتمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، ادامه داد: اقدام شجاعانه و فداکارانه و غرورآفرین ملت در محاصره غزه نشان داد اسراییل نابود شدنی است؛ چرا که خداوند به قولی که داده وفا خواهد کرد یعنی یکی از وعده های خداوند این است مقاومان و مبارزان برحق بر علیه ظلم و بیداد را یاری خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین مسئله اول جهان اسلام است

فلسطین مسئله اول جهان اسلام است