مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 07:502023-10-08بين الملل

درخواست روسیه از فلسطین و اسراییل برای آتش بس فوری


همزمان با ادامه درگیری ها میان نیروهای مقاومت فلسطین و ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی، روسیه از فلسطین و اسراییل خواست تا با اعلام آتش بس فوری حملات را متوقف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: ما از طرف های فلسطینی و اسراییلی می خواهیم که فورا آتش بس برقرار کنند، خشونت را کنار بگذارند و خویشتن داری لازم را به کار گیرند.

پیش از این، سامح شکری وزیر امور خارجه مصر روز شنبه با سرگیی لاوروف همتای روس خود تلفنی گفتگو کرد و دو طرف خواهان توقف تنش ها میان فلسطین و رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از صبح امروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر 75 ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین های اشغالی علیه صهیونیست ها حکایت دارد.

اسارت 35 نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست روسیه از فلسطین و اسراییل برای آتش بس فوری

درخواست روسیه از فلسطین و اسراییل برای آتش بس فوری