مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-21اقتصادي

سیگار گران شد


الان سیگار بسته ای 10 تا 12 هزار تومان قیمت تمام شده است ولی با سودجویی دلالان به دو برابر می رسد شرکت های چند ملیتی سیگار در دنیا توانسته اند در ایران به هر شیوه ای که شده نمایندگی بزنند سالانه در ایران 65 هزار نفر در اثر مصرف سیگار جان خود را از دست می دهند؛ - خانواده های ایرانی از نمایندگان انتظار دارند که قیمت کالاهای اساسی و مواد مغذی را بهینه کنیم نه سیگار را؛ لذا درآمد مالیاتی از سیگار تنها یک درصد درآمد مالیاتی کشور است.

نمایندگان مجلس تصویب کردند که مالیات هر نخ سیگار ایرانی تولید داخل 15 درصد و هر نخ سیگار خارجی وارداتی با هر برندی، 50 درصد باشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون لایحه برنامه هفتم توسعه در نشست علنی امروز شنبه 29 مهر ماه به بررسی بند الحاقی 5 لایحه برنامه هفتم توسعه از فصل درمان و سلامت پرداختند که به موضوع مالیات بر مواد دخانی اختصاص داشت.

  محسن زنگنه در مخالفت با این برنامه گفت: در ماده 26 قانون مالیات بر ارزش افزوده برای سیکارهای داخلی 26 و خارجی 40 درصد مالیات بر ارزش افزوده بسته ایم که سالانه 5 درصد افزایش می یابد که داخلی ها 35 و خارجی ها 50 درصد شده اند.

بنابراین قانون دائمی داریم؛ ثاینا سیگار برای خیلی از مردم یککالای لوکسی که اگر معیشت آنها پایین بیاید، آن را کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیگار گران شد

سیگار گران شد