مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 08:202023-10-18سياسي

رفع گره های ترافیکی شهر نهاوند با بازگشایی معابر


شهردار نهاوند بازگشایی معابر اصلی شهر را از جمله اقدامات و ضرورت های مهم برای توسعه متوازن در جامعه شهری عنوان کرد و گفت: با بازگشایی معابر اصلی شهر نهاوند درنظر داریم گره های ترافیکی شهر را رفع کنیم.

- ایسنا/همدان شهردار نهاوند بازگشایی معابر اصلی شهر را از جمله اقدامات و ضرورت های مهم برای توسعه متوازن در جامعه شهری عنوان کرد و گفت: با بازگشایی معابر اصلی شهر نهاوند درنظر داریم گره های ترافیکی شهر را رفع کنیم.

مجید یوسفی نوید در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: توسعه و بازگشایی معابر و بلوارهای اصلی سطح شهر، فرصت است و استفاده از این فرصت ها می تواند توسعه پایداری شهری را به همراه داشته باشد.

یوسفی نوید افزود: پیگیری بازگشایی معابر سطح شهر نهاوند در دوسال گذشته با هدف توسعه شهر و ساماندهی ترافیک به صورت جدی انجام شده و بسیاری از معابر بازگشایی شده و برخی دیگر به علت طول بالای معبر و نیاز به عملیات کوه بری و خاکبرداری در حال انجام است.

وی ادامه داد: از جمله این بازگشایی ها می توان به شهرک فارابی پس از سال ها بلاتکلیفی و ایجاد میدان ارتش، بلوار خبرنگار به شهید سلیمانی، شیخ منصور به شهرک فارابی، دوخواهران به بلوار امام حسین(ع) و خاقانی اشاره کرد همچنین در بحث اصلاح معبر هم بلوار شهید بهشتی و بلوار سردار سلگی(مقابل سپاه) از دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع گره های ترافیکی شهر نهاوند با بازگشایی معابر

رفع گره های ترافیکی شهر نهاوند با بازگشایی معابر