مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-12سياسي

کالاهای انبارهای اموال تملیکی در بازه یک ماهه تعیین تکلیف شود


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: بعضی کالاها بیش از 6 ماه در انبارهای اموال تملیکی استان رسوب شده است که باید در مدت یک ماه تعیین تکلیف شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: بعضی کالاها بیش از 6 ماه در انبارهای اموال تملیکی استان رسوب شده است که باید در مدت یک ماه تعیین تکلیف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی موحدی راد، امروز پنجشنبه 20 مهر در بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان افزود: علیرغم صدور رأی در تعدادی از پرونده ها، کالاها همچنان بلاتکلیف مانده است که نباید این اتفاق بیفتد و باید به محض صدور رأی اقدامات قانونی لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: مقرر شد هر ماه کارگروهی با حضور دادستان مرکز استان، مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مسئول مبارزه با مفاسد اقتصادی اداره آگاهی استان و نماینده ای از اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل و پرونده های رسوبی بیش از یک ماه تعیین تکلیف شود.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: همچنین گزارش اقدامات انجام شده به دفتر رییس کل دادگستری استان ارسال شود.

بنا به این گزارش صبح امروز در راستای تاکیدات رییس قوه قضاییه و تکالیف قانونی، رییس کل دادگستری خراسان جنوبی، دادستان مرکز استان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان از انبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالاهای انبارهای اموال تملیکی در بازه یک ماهه تعیین تکلیف شود

کالاهای انبارهای اموال تملیکی در بازه یک ماهه تعیین تکلیف شود