مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:152023-09-25بين الملل

دیدار خاندوزی با وزیر دارایی مصر در قاهره با تاکید بر توسعه روابط


وزیر اقتصاد و دارایی جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست بانک آسیایی زیرساخت در مصر به قاهره سفر کرده است، با وزیر دارایی این کشور عربی دیدار و رایزنی کرد.

- وزیر اقتصاد و دارایی جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست بانک آسیایی زیرساخت در مصر به قاهره سفر کرده است، با وزیر دارایی این کشور عربی دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام دفتر حافظ منافع ایران در مصر، سید احسان خاندوزی در جریان سفر به مصر در روز یکشنبه دوم مهر با محمد معیط ، وزیر دارایی مصر ملاقات و در رابطه با تحولات روابط دو جانبه به ویژه مناسبات تجاری و اقتصادی فی مابین دو کشور گفت وگو و رایزنی کرد.

وزیر اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن تاکید بر عزم دولت ابراهیم رییسی جهت توسعه روابط همه جانبه با کشورهای همسایه و منطقه و ظرفیت های فراوان موجود در دو کشور بزرگ و تاریخ ساز مصر و ایران، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران جهت توسعه همکاری های فی مابین در زمینه بانک آسیایی زیرساخت، بانک توسعه اسلامی، بانک مشترک مصر و ایران، شرکت نساجی مصر و ایران و شرکت مشترک کشتیرانی، بر امکان انتقال فناوری ایران در حوزه داروسازی و پتروشیمی به مصر تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار خاندوزی با وزیر دارایی مصر در قاهره با تاکید بر توسعه روابط

دیدار خاندوزی با وزیر دارایی مصر در قاهره با تاکید بر توسعه روابط