مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-22اقتصادي

بازگشت 8 واحد راکد به میدان تولید در ایلام


استاندار ایلام با بیان اینکه 8 واحد راکد تولیدی در 6 ماهه اول امسال به چرخه تولید بازگشت و  15 واحد ظرفیت خود را افزایش دادند، گفت: 233 نفر در نهضت احیاء و افزایش واحدهای تولیدی جدید مشغول به کار شدند.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه 8 واحد راکد تولیدی در 6 ماهه اول امسال به چرخه تولید بازگشت و  15 واحد ظرفیت خود را افزایش دادند، گفت: 233 نفر در نهضت احیاء و افزایش واحدهای تولیدی جدید مشغول به کار شدند.

دکتر حسن بهرام نیا امروز یکشنبه 30 مهرماه در جلسه گزارش دستگاه های ذی ربط در خصوص احیاء و راه اندازی و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان در سالن جلسات شهید ملکشاهی استانداری ، اظهار کرد: احیاء واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال، اولویت جدی در توسعه استان است و فعالیت های مناسبی در حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال در این حوزه انجام شده است.

وی گفت: به همین منظور، هدف گذاری برای احیاء 39 واحد راکد و نیمه فعال و همچنین افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی، از ابتدای امسال در دستور کار قرار گرفته که در 6 ماهه اول سال تعداد 23 واحد احیا و یا افزایش ظرفیت صورت گرفته است.

استاندار ایلام تصریح کرد: از این 23 مورد 8 واحد تولیدی راکد احیا و 15 واحد تولیدی نیز افزایش ظرفیت داشته اند که منجر به اشتغالزایی 97 نفر در احیا واحدهای تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 8 واحد راکد به میدان تولید در ایلام

بازگشت 8 واحد راکد به میدان تولید در ایلام