مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 19:102023-09-25فناوري

بهره برداری از پروژه فیبر نوری کرمانشاه در ایام دهه فجر امسال


رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه گفت: پروژه فیبر نوری کرمانشاه در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد و کل شهر کرمانشاه از مزایای آن بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه عابدین محمودی رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه فیبر نوری یک پروژه کلان کشوری است که شهرداری کرمانشاه با توجه به موضوع توسعه زیرساخت حوزه فناوری و تکنولوژی در این زمینه قرارداد منعقد کرده و نوید بخش این است که شهر کرمانشاه تا پیش از سال جدید از مزایای این حوزه بهره مند شده و زیرساخت مناسبی برای توسعه فضای کسب و کار می شود.

وی افزود: نخستین مزیت این پروژه این است که در حوزه فیبر نوری زیرساختی امن، ارزان، با کیفیت و پهنای باند زیاد در اختیار شهروندان قرار می دهد که می تواند به توسعه و ترویج کسب و کارهای حوزه دیجیتال، انتقال تصویر، ترافیک هوشمند، آبیاری هوشمند و پارک حاشیه ای هوشمند کمک کند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اتفاقی که نیازمند زیرساخت قوی برای اجرای پروژه های شهر هوشمند است و کمک می کند که تکنولوژی جدید را بر این پایه استوار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه فیبر نوری کرمانشاه در ایام دهه فجر امسال

بهره برداری از پروژه فیبر نوری کرمانشاه در ایام دهه فجر امسال